We are from the USA and have missed our Domino's while we've been gone. I couldn't order on my app from home so we walked in and ordered "all the meats" large pizza. Turns out that only means 4 meats here, must be spoiled at home with our 10 meat toppings, but it was a great pizza that was ready is only 10 minutes.
Response from the owner
Thanks so much for stopping by while traveling—we’re glad we could help satisfy your Domino’s cravings! We appreciate the feedback and we’re happy to hear you enjoyed it. We’re proud of our team for getting your pizza out hot and fresh in just 10 minutes. Safe travels, and we hope to see you again soon!
—The Domino’s Team 🍕
A
Alma TimmonsApril 2026 · via Google
★★★★★
Got two pizzas yesterday. One of them was the wrong pizza. The correct one was on the box but wrong one inside. Had to put mine in the oven to stay warm while I drive the other back. Manager tried to insist on seeing the other pizza. So. What, I was supposed to bring mine too so it could get cold while we waited on him to fix his mistake?
My fiance has been making pizzas for years and applied in here before for work. They hired someone we actually knew personally, but who had absolutely zero experience.
It shows. Bad mannered staff, bad mannered manager.
Imagine insisting on seeing the other pizza instead of apologising for such a stupid mistake?
Not ONE hint of an apology was given. Went home and ate my crispy pizza that I had to heat in the oven myself. But I likely won't be ordering from this branch again after that.
Spent €32 on two pizzas to be basically accused of switching pizzas or something. And even if I had done, YOU WERE STILL GETTING ONE BACK SO WE'D HAVE GOTTEN NOTHING EXTRA ANYWAY! WHAT WOULD HAVE BEEN THE POINT??
note: slices were cut so uneven that a quarter of the pizza was one slice and the next one was about an inch wide. Also, none cut down to the bottom. I do not expect to have to eat takeaway pizza with a knife. There are other comments here from months ago complaining about EXACTLY the same thing. So they clearly aren't interested in fixing things OR hiring people who know how to make pizza.
Fools.
Response from the owner
We’re really sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. This is not the standard of service or quality we aim to provide, and we understand your frustration.
We would like to look into this further and make things right. Could you please contact us at [email protected] with more details of your order?
N
Niall McCollumAugust 2026 · via Google
★★★★★
Very disappointing experience with a €50 gift voucher purchased at this store.
When I tried to use only part of it, I was told that no exact balance would be returned because they were following an SOP. The voucher itself says “No change given.” An area manager later offered fixed €10 or €20 vouchers, which would not necessarily equal the remaining balance. I was also told the voucher could not be used with offers or promotions, although that restriction was not printed on it.
Irish gift-voucher rules say customers cannot be required to spend the full value in one transaction. Where more than €1 remains and it cannot be used later, the exact balance must be returned through cash, electronic transfer or another voucher. The person I initially spoke with was also unnecessarily hostile.
I have raised this formally with Domino’s Customer Care and reported the matter to the CCPC. I will update this review if the store resolves it properly.
D
David CrownDecember 2025 · via Google
★★★★★
People are easily pleased, because the ingredients are tasteless, the manager doesn't understand what specials are on the window posters, and only one girl in there that knows how to use the till and make the pizzas, the rest of the staff are struggling
If the ingredients tasted of something it would justify the cost, 1 medium 1 large + chips €51. It wasn't worth it
Indian Ocean is better value
Dominos has gone to the dogs ..
The Dominoes have fallen...
Response from the owner
Hi, David , We’re sorry to hear about your experience and apologise for the poor service you received. This is not the standard we aim to deliver.
We’d appreciate the chance to look into this further — please contact us at [email protected]
with the details of your visit.
E
El-Basit Falade2023 · via Google
★★★★★
I order a medium pizza deal with a medium pizza with sweetcorn and meatball, and with garlic bread with no cheese, and coco zero caffeine. The meal is absolutely outstanding. The pizza bread and crust taste amazing. the tomato sauce is wonderful. I give this solid 4 out of 5.
Response from the owner
Thank you so much
Public reviews shown unedited with their original author, rating and source. See more on Google Maps.
Add your review of Domino's on IE Rest.
Reviews are checked by our team before they appear, usually within 48 hours.
Write a review
Cookies — We use essential cookies to run this site and, only with your consent, analytics and advertising cookies. Cookie policy